joi, 23 aprilie 2009

Olimpiadele Comunicarii, drumul, sosirea in Bucuresti...






Am plecat din Bv la ora 17.30, cu jumatate de ora intarziere. Drumul a fost destul de liber si am ajuns in jurul orei 20.30 in fata la Intercontinetal, unde am asteptat-o pe Oana cam jumatate de ora, timp in care eu cu Simo am cautat pe net locatia Grupul Scolar "Nichita Stanescu", din Cartierul Titan; pana aici totul roz si frumos; intre timp a aparut si Oana am stat la povesti 10-15 minute si ne-am decis sa mergem sa mancam, unde altundeva daca nu la McDonalds sau Mc's cum imi place mie sa zic ;). S-a facut ora 22.30 pana am mancat si ne-am intors inapoi la masina cu care ...in fine am cautat Str. Lucretiu Patrascanu cam 45 de min. si am ajuns la o poarta maaaare si verde; portarul, un tip cam de 25 de ani, ne-a indrumat catre internatul in care ne-am cazat. Dupa 15 minute de cautari in curtea scolii am dat de un nene cam ciudat si paranoic, care cum am ajuns ne-a cerut banii de cazare. I-am platit omului camerele si am urcat la etajul 1 la camerele 11 si 12. Am deschis usa la camera 11, camera in care trebuie sa doarma fetele. Cand am aprins lumina, prima chestie care mi-a venit in gand a fost melodia lui Tudor Chirila "Hotel Cismigiu". Nu stiu de ce dar camera parea destul de curatica la prima vedere exceptand lenjeriile de pat si salteaua din al 2-lea Razboi Mondial.
Acum stam si ii asteptam pe Adi si pe Ioana care trebuie sa apara in 10-15 minute...este ora 1.12 min. Sunt obosit si cred ca o sa ma opresc aici...
Urmatorul post probabil diseara dupa ce terminam si punem la punct toate detaliile pentru preselectii. Pana atunci va atasez niste poze cu camera in care vor dormi fetele.
Va rog sa scuzati posibilele greseli de ortografie...este tarziu si sunt obosit.

Adyl

5 comentarii:

  1. Ne primiti si pe noi in pub-ul vostru? :P
    PRchers va spune bun venit pe meleaguri bucurestene si va ureaza mult succes maine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim :) asteptam sa vedem rezultatele diseara..
    Poate ne intalnim la Conferinte ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pt calificare Insomnia!! Ma bucur k ne mai vdm si in finale :) Poop Sssssimoooo :*
    Andra OnHeels

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes! Sunt mandru de voi si invidios in acelasi timp, n-am reusit sa ajung nici anul asta la OC :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumim! Maine ne apucam iar de treaba...si speram sa fie buna:D

    RăspundețiȘtergere