miercuri, 29 aprilie 2009

Pauza de review

Am ajuns aseara acasa cu gandul ca ma trezesc azi- de dimineta- sa merg la Parlament...si m-am si trezit, doar ca, din pacate nu am unde sa merg. E urata ziua asta de pauza. Noi avem doar maine brifingul si azi e fereastra.

Going back: Am fost la majoritatea conferintelor, mai putin una (la care am fost absenta cu rosu:P) si ma declar mai mult decat entuziasta! Vorbitorii, oameni valorosi, majoritatea intrebarilor pertinente si mai presus de toate continuturile comunicarilor au fost compacte. Practic ni s-a explicat frumos, ca la clasa I, cum se face o campanie, care e "bucataria" unei campanii, care sunt problemele specifice in partea de politica, social si comericial, ca in final sa ni se prezinte si drumul catre o agentie.
Cu multe dintre conceptele si ideile prezentate ne-am mai intalnit, dar punctul forte a fost ca, aici, le-am gasit pe toate, in ordine, aranjate logic si totodata creativ, in discursuri care mai de care mai folositoare.

Astept sa vina maine sa ma trezesc si sa alegem un brief cu care sa ne putem juca cat mai mult...in fond asta ar trebui sa isi doreasca fiecare concurent: un playground cat mai mare.

Ioana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu